Turówka Hotel & SPA****

Kariera

Kariera

Turówka Hotel & SPA**** w Wieliczce poszukuje kandydata / kandydatki na stanowisko:

Kierownik Gastronomii / F&B Manager

Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie w szczególności:

  • organizacja pracy działu F&B i odpowiedzialność za sprawne i efektywne funkcjonowanie Restauracji, Kawiarni i Baru;
  • koordynowanie pracy podległego zespołu, w tym m.in. ustalanie grafiku pracy, rekrutacja, szkolenie wewnętrzne;
  • czynny udział w pracy w Restauracji;
  • zarządzanie i odpowiedzialność za sprzedaż, koszty i jakość obsługi w celu maksymalizacji sprzedaży i zysków;
  • przygotowywanie ofert gastronomicznych we współpracy z Szefem Kuchni oraz działem Sprzedaży i Marketingu;
  • prowadzenie rozmów i udział w negocjacjach z kontrahentami;
  • zamawianie towarów, prowadzenie inwentaryzacji;
  • pomoc na kuchni
  • nadzór nad obsługą rezerwacji Gości indywidualnych;
  • stała współpraca z pozostałymi departamentami, celem zapewnienia jak najlepszych rezultatów w procesach działania Hotelu.

Poszukujemy osób spełniających kryteria:

  • min. 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – doświadczenie w branży hotelowej będzie dużym atutem;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego; mile widziana znajomość innych języków obcych;
  • kreatywność, samodzielność, odpowiedzialność;
  • dyspozycyjność;
  • wysoka kultura osobista i rozwinięte umiejętności interpersonalne;
  • dobra organizacja pracy własnej i umiejętność utrzymania dyscypliny zespołu.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • atrakcyjny system wynagradzania;
  • przyjazną i partnerską atmosferę pracy;
  • możliwość rozwoju zawodowego – szkolenia;
  • nieodpłatne posiłki pracownicze;
  • miejsce parkingowe.

Recepcjonistka / Recepcjonista

Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie w szczególności:

  • wykonywanie czynności związanych z bezpośrednią obsługą gości hotelowych
  • przyjmowanie rezerwacji, meldowanie i wymeldowywanie gości
  • wystawianie dokumentów sprzedaży
  • przyjmowania rezerwacji telefonicznych oraz mailowych
  • dbałość o wysoki standard obsługi gości i pozytywny wizerunek hotelu
  • inne prace wynikające z charakteru prowadzonej działalności

Poszukujemy osób spełniających kryteria:

  • doświadczenie w branży turystycznej
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • bardzo dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • wysoka kultura osobista
  • dyspozycyjność – praca w systemie dwuzmianowym
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • znajomość systemu rezerwacyjnego Fidelio będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjny system wynagradzania
  • przyjazną i partnerską atmosferę pracy
  • możliwość rozwoju zawodowego – szkolenia

Kelner / Kelnerka

Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie w szczególności:

  • bezpośrednia obsługa Gości Restauracji / Kawiarni
  • obsługa bankietów, przyjęć okolicznościowych, konferencji
  • dbałość o wysoki standard obsługi Gości i kształtowanie pozytywnego wizerunku Restauracji / Kawiarni
  • inne prace związane z charakterem prowadzonej działalności

Poszukujemy osób spełniających kryteria:

  • doświadczenie w pracy na wskazanym stanowisku – min. 1 rok
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • bardzo dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • wysoka kultura osobista
  • dyspozycyjność – praca w systemie zmianowym (12:00-23:00 lub 15:00-23:00)

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjny system wynagradzania
  • przyjazną i partnerską atmosferę pracy
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • szkolenia (barmańskie, baristyczne, sommelierskie)

Pani pokojowa / Pracownik służby pięter

Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie w szczególności:

  • utrzymanie wzorowego porządku i czystości w pokojach, korytarzach, pomieszczeniach służbowych oraz ogólnodostępnych Hotelu
  • bieżąca kontrola wyposażenia pokoi
  • profesjonalna obsługa Gości
  • współpraca z innymi działami hotelu zapewniająca efektywny przepływ informacji

Poszukujemy osób spełniających kryteria:

  • doświadczenie w pracy związanej z utrzymaniem porządku
  • dobra organizacja pracy własnej
  • sumienność i uczciwość
  • wysoka kultura osobista
  • dyspozycyjność – praca w systemie zmianowym (7:00-15:00 lub 10:00-18:00)

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjny system wynagradzania
  • przyjazną i partnerską atmosferę pracy
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • szkolenia
  • nieodpłatne posiłki pracownicze
  • miejsce parkingowe

Aplikuj



Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).